četrtek, 1. maj 2008

Good Fortune

Zgleda, da sem (končno?) tudi jaz odkril PJ Harvey; trip_, si kaj ponosen na mene? :) Pa kaj, če preko njenega baje najbolj dostopnega albuma. Šele začetnik sem, torej: hardcore fani, bodite nežni z mano! Izjemno všeč mi je sledeč komad, ki preko pričujočega videa sicer ne deluje tako neposredno, a verjemite, da predvajan naravnost v ušesa ponudi naključnim opazovalcem v vpogled enega bolj blaženo evforičnih nasmeškov zadnjega časa.



Že se ga učim na kitaro; pravi piflar sem :)

2 komentarja:

Zala pravi ...

as ti tut not padu?;) Ja ti najbolj dostopni albumi so men vedn najljubši.. melodičnost > eksperimentalno kitarskim hreščenjem ip.
Komerciala:P

Lovro pravi ...

^^ Ona je res vredu. Pa zanimivo je gledati kake intervijuje z njej. Čudo od bitja :o