ponedeljek, 5. januar 2009

I'm doing fine in Alaska.


Zakaj? Ker je zunaj mrzlo.
Ko svinja. In ker sem poleg tega včeraj končno pogledal Into the Wild, kjer mi je vsakič, ko je kdo omenil Alasko, ta pesem začela igrati nekje v podzavesti - čudovita vinjeta z enega najbolj simpatičnih in poleg tega še stilsko dovršenih albumov že minulega leta. In nato: Alaska! Spet in spet. Video je res kar nekaj, pa naj bo, je pač edini.

Aja, mimogrede. Če doslej še ni bilo jasno, je danes dokončno zapečateno: Animal Collective so Bitchforkove svete krave. Najrajši se (s principa!) sploh ne bi spravil poslušat tega Merriweather Post Pavillona, pa naj mi naslovnica še tako lepo pleše pred očmi in me vabi z besedico pop.
Mimogrede sredi mimogrede: okrog novega leta sem v opojenem Brnu uspel vštuliti na playlisto tudi Peacebone, pozabljajoč, kako zelo ne-mainstream pravzaprav je.
Saj mi AC niso tako zelo pri srcu, a poskusiti sem moral. Tiho zmagoslavje: nihče ni protestiral.

3 komentarji:

Lovro pravi ...

O, trikrat lepa (za Porte, Into the wild in Peacebone) in enkrat WTF (nowai da še nisi poslušal MP?!?!?). Drugače mene njihov I woke up today in a very simple way v tejle đinijs izvedbi http://www.blogotheque.net/Port-O-Brien,4192 vedno znova prepriča, da je bil to en največjih failov lanskega Dunaja.
Ej, drugač pa srsly - stop wasting your life not listening to the awesomeness, ki ti ga ponujajo AC. Stavim, da se boš vsaj enih trikrat zalotil, da se boš zahihital ob poslušanju albuma xD. Epic shit, epic shit...

evulja pravi ...

A je kul into the wild? Ful se že dlje časa spravljam gledat pa me dvd samo gleda z mize:D. Zgodba vem kaka je, samo a je okej izvedba?

Pies: Animal collective so epic shit!

bleach nine pravi ...

s tem postom te dokončno dodajam v svoj rss bralnik :)

evulja: into the wild je kul, če se mene vpraša. in če te dvd že gleda, mu vsekakor daj priliko :) moje skromno mnenje.