petek, 27. februar 2009

Ekstravaganca

Čestitke, Dan D! Marec se še ni pričel, pa že imamo zmagovalca v kategoriji Najbolj zgrešen naslov albuma leta 2009. Četrti studijski album novomeških "rokerjev" se namreč šopiri z imenom Ure letenja za ekstravagantne ptice, ki je v prvi vrsti neumen in brez pomena, če pozabimo na dejstvo, da si večina prebivalstva ob njem najbrž še zlomi jezik. Komaj čakam, da preberem za lase privlečeno zgodbico, ki so jo najbrž napletli o izvoru tega naslova. Za promocijo albuma samega so fantje pošteno segli v žep in si privoščili jumbo plakate, ki nas že posiljujejo po Ljubljani. Ekstravagantna ptica, ki na nas zre z njih, pa je, kot kaže, zgolj ekstravagantno oskubljen, deformiran tukan. Eksotika pa taka.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

No, saj tudi naslovnica ni čisto nič boljša..., kar pa se naslova tiče... Sem celo že slišal razlago kaj pomeni, a je bilo tako kr neki, da sem že pozabil :)

holo pravi ...

Ja, tudi jaz sem potem včeraj slišal, kaj naj bi pomenilo. Zelo visokoleteče zastavljene primerjave nekih ogroženih ptic in - seveda - nas ubogih izgubljenih ljudi. Pač kvazi rokerska psevdo-poezija. Naslov je še zmeraj neumen.

bleach nine pravi ...

hehe, odlično res. naslov zveni kot nekaj, kar bi si jaz izmislila v okajenem stanju, ko ne bi ravno vedela, kaj in kako govorim :D

Anonimni pravi ...

popolnoma se strinjam! neumen naslov do daske. prav živcira me, po drugi strani mi je pa kar malo nerodno za njih, celo smilijo se mi malo :) ...