petek, 3. julij 2009

Forever! And ever!

Zgornjo, tako preprosto, a genialno skladno obarvano naslovnico sem opazil, ko sem si kak teden nazaj po letu premora ponovno ogledal High Fidelity. In še marsikaj mi je padlo v oči v Championship Vinyl ali Robovem stanovanju - of Montreal plakat, denimo. Sem v tem času torej glasbeno zrasel? Upam. Silver Jews so vsekakor zelo zabaven bend (jaz nevednež sem se celo še spraševal, zakaj mi delujejo Pavement-ish) in žal še eden od tistih, ki je razpadel le malo preden sem jih odkril. Oh well. Sledeča pesem mi že ves dan ne gre z glave.

5 komentarjev:

Lovro pravi ...

5 words: Starlite walker - Advice to the graduate! Po tem bo tvoje življenje za vedno spremenjeno.

Lovro pravi ...

Aja, pa pač, zdej je pa tole http://pitchfork.com/news/35804-silver-jew-david-bermans-book-of-cartoons-revealed/ hmmm

bleach nine pravi ...

če z glasbo ne rasteš, je itak brezveze. pol lah ceu lajf poslušaš šank rock, pa je to to :D

high fidelity je pa itak briljanten film in idealno izhodišče, da kej zanimivga odkriješ. aja, pa jst si ga pogledam več kot enkrat letno, hehe

Anonimni pravi ...

Random Rules od Silver Jews je sicer najvecja klasika po mojem mnenje. genialni liriki, vokal in vse je super :)

holo pravi ...

That was 6 words! Razen če "to" ne šteje, ampak potem tudi "the" ne šteje, pa smo pri 4 :P Ampak fuł hvala za namig! :D
Cartoons sem tudi videl, zgleda zabavno primitivno :P

Aja, pa da bi celo življenje poslušal šank rock, bi ga mogel sploh kadarkoli v življenju poslušati - pa nisem. Ha! :P