sreda, 15. julij 2009

Melt!: battleplan

Tako, čez par ur krenemo na pot proti vasici s čudovitim imenom Gräfenhainchen. Tam se bo na (vsaj na slikah :)) odpičenem prizorišču Ferropolis odvijal festival Melt!. Kamp so nam teden dni nazaj bojda že potacali prijazni hiphoperji s Splash festivala, a nas je lanska epska povodenj na Frequencyu izučila - letos imamo škornje! Kot pa si na domači strani festivala lahko ogledate pod rubriko Running order, pa za glasbene geeke ne gre brez obveznih festivalskih prekrivanj - še posebej, če je odrov na prizorišču, hmm, več kot dva :) Izdelal sem si tako vsaj približen bojni plan, ki sledi.

Petek, 17.7.

Začetek prebijemo na Main stageu. Koncerti se začenjajo šele okrog 17h, kar je (izkušnja z lanskega Rokaja!) odlično, če se hočeš čez dan malo čilaut namakati/če si skurjen od prejšnje noči/oboje. Torej: najprej Delphic (ki sploh nimam pojma, kdo so :)), nato od rdečega vina pijani Cold War Kids ter za njimi meni osebno na dolgi rok malo medli Foals. Senzacijo v oprijetih hlačah izpred dveh let, Klaxons, bom zelo verjetno preskočil, saj a) sem jih že videl, b) me ne navdušujejo več tako zelo in c) bodo itak najbrž odpovedali - slabe izkušnje :P Mogoče bi moral začeti pobirati stave. Kakorkoli že, raje si bom pogledal Dodos (je še kdo mnenja, da njihovo ime zveni mnogo bolje brez "The"?) in pred njimi še This Will Destroy You. Za letos sem doživel že dovolj Röyksopp - ampak naslednji dan nastopajo Fever Ray. Kdo verjame, da se bo Karin pridružila norveškima poboma na odru? Te odločitve so res tricky tricky, a morda bom skočil vsaj na zaključek nastopa, nato pa hitro na Metronomy in za njimi Crystal Castles. Nastradali bodo tako mehkužni poprockerji Travis ter trenutno aktualni La Roux. Za njimi pa: Aphex Twin, The Gossip ali The Soundtrack of Our Lives? Najbrž druga od treh opcij, saj bom TSOOL itak videl na Haldern Popu - a kdo ve. Tudi prvi so bojda legende. Če mi ostane še dovolj energije, pa se bom do štirih zjutraj razmetaval na Simian Mobile Disco.


Sobota, 18.7.

So se petkova prekrivanja/odločitve zdele težke? Počakajte, da vidite soboto. Najbolj neumorni bi lahko vztrajali kar celo noč na t.i. Sleepless flooru; moj glasbeni dan se bo najbrž začel ob 17.30 z Baddies. Sledi par manj znanih podvigov, kjer upam, da naletim na najboljše; med njimi je tudi nekdanji frontman zasedbe Blumfeld, Jochen Distelmeyer. Morda pa odpoje kako všečno vižo. Caribou mi bodo verjetno privlačnejši od kolegov The Whitest Boy Alive in Mediengruppe Telekommander, četudi s težkim srcem. Težko si je namreč predstavljati boljši nemško govoreči možgani-na-off-žurka-komad kot Kommanda s prvenca slednjih; no, morda kvečjemu 3 Tage Wach. V morda najhujšem soočenju festivala bo Anna Ternheim s svojim občutkom za melodijo knockoutirala Animal Collective; poleg tega berem, da so AC na festivalih zanič (in takim ocenam verjamem vsaj, odkar sem si pogledal Yeah Yeah Yeahs na InMusicu), pa še za afterparty jih bomo itak deležni dva dni kasneje v Grazu :D Nato pa: Phoenix/!!!/Muff Potter. Dvomim, da mi bo takoj po Anni Ternheim do razkurjenega (in včasih melanholičnega) nemškega punk/indieja, a so tako prikladno na istem odru, pa še Phoenix imam namen itak videti jeseni, !!! pa so se mi v živo zdeli prehuda hipi scena. Kaj pa Bloc Party/Fever Ray? Glede na to, da bo ura že ena ponoči in se mi bo po dveh dneh najbrž že rahlo bledlo, verjetno kar gospodična Dreijer s svojim vehiklom psihoze. Upam, da me ne bo preveč pretresla, da bi preživel še MSTRKRFT in nato bodisi Digitalism ali pa Erol Alkan & Boys Noize. Ups, ko slednja zaključita, je pa ura že sedem zjutraj.


Nedelja, 19.7.

Patrick Wolf bo tokrat na sceni že navsezgodaj - ob 17h mu pripada ura mistične zabave. Za njim razjokani Glasvegas, ki bodo vsaj na mestu, če bo res deževalo, kot se govori. Nasploh je proti prejšnjim dnem nedeljski program res rahel; pavze med bendi so daljše, skupine manj impresivne. Sledijo tako Polarkreis 18 (who the fuck is Polarkreis 18 in zakaj igrajo tri ure kasneje kot Patrick Wolf??), za njimi pa Kasabian (so oni komu zares všeč?) in najbolj pijani Angleži na svetu, Oasis. Od njih pričakujem vsaj, da bodo vredno zaključili festival in poskrbeli za v pivo pomočeno zabavo vključno starimi hiti za tuliti v nebo. I'm feeling supersonic, give me gin and tonic? Kako zelo na mestu! :D

3 komentarji:

Lovro pravi ...

Enjoy, fuckers! :D

kranjskijanez pravi ...

ok battplan.. kje pa je zdej review vasga battleplana ki ste uresnicl? :P

Mendij pravi ...

kaj pa review halderna? :O