sobota, 21. junij 2008

Justice, live.

Novica, da na Frequencyu poleg kupa že omenjenih povabljivih izvajalcev nastopa tudi francoski techno dvojec Justice, je stara že nekaj dni. Zdaj so na uradni strani dodali še opazko "Justice live". Kolikor sem uspel razbrati iz poplave zamegljeno-tresočih videov na Jutubu in na pol dodelanih definicij z Wikipedije, za izvajalca takšne ali drugačne elektronske glasbe "live" nastop v nasprotju z DJ setom pomeni in situ improvizacijo miksanja delov komada med sabo, po možnosti v kombinaciji z neposrednim semplanjem pravkar odvrtenega, in posledično toliko bolj dovršeno prelivanje ter izpopolnjen nastop. Kdo bolj domač v teh vodah je dobrodošel, da popravi mojo nevednost, mi pa doslej videno zagotavlja, da bo zadeva v vsakem primeru šopala - pa čeprav mastnega D.A.N.C.E. bas riffa ne bomo slišali direktno iz, no ja, bas ampov.
Za Jimmy Kimmel Show pa sta Francoza torej ta svoj morda najbolj udarni singl doslej takole spravila "na oder". Kdo se gre igrat "prepoznaj čim več nastopajočih imitatorjev pop izvajalcev"?



Elektronika je na FQju letos torej za moje potrebe zadovoljivo zastopana - pričakujejo se namreč še Ladytron, v katere se mi še ni uspelo spustiti, pa jih relevantni viri močno priporočajo in so tako proti vrhu glasbenega to do seznama - skupaj z IAMX. Za izpopolnitev vseh mojih elektro fantazij bi mi osebno tako manjkala le še 2 Many DJ's aka Soulwax* - ampak saj veste: you can't always get what you want.

*no ja, pa Daft Punk, ampak razvajeni pa ne bomo :)

2 komentarja:

Lovro pravi ...

Jaz prej sploh nisem vedel, da je Soulwax = 2manydjs. No, pač, skoraj enako. Tega se precej veselim. Kul žur, se mi zdi.

holo pravi ...

blagor tistim, ki romajo na werchter, kajti njihova je letošnja festivalska zmaga.
poglej si jih. nujno. oboje, pa čeprav gre za iste ljudi :)