petek, 25. april 2008

Rahla indie evforija, ali: Frequency line-up objavljen

Saj vem, pogovarjali smo se celo o tem, da bi šli na Werchter. Tisto so presežki, ogromna glasbena imena. Mene, ljubitelja malce bolj obskurnih zadev, pa je pravkar v rahlo stanje evforije spravil letošnji (dokončni?) FM4 Frequency line-up.

Luštni mini festival v salzburških gorah je lani glede izbora bendov in organizacije malce razočaral. Letos se očitno hoče malo odkupiti svoji ciljni publiki; že preden so namreč objavili zadnji dodatek, je program zgledal kar OK - zdaj pa so dodali še toliko majhnih, a finih zadev, da se glasbenemu zanesenjaku, kot sem sam, kar smeji. Prej z ogromnimi črkami napisane The Hives so pomanjšali dramatični Killersi, ki se bohotijo kar na enem nivoju z R.E.M. in so lani izdali eno boljših B-sides kolekcij, kar jih poznam. Za hard rock fane bo poskrbel kanadski trio Danko Jones, želje po plesu na gypsy-ompa-sodi-za-olje-rock pa bodo zadovoljili norveški weirdoji Kaizers Orchestra. The Dresden Dolls se bodo šli kabare, Maximo Park svojo idejo v pop zapakirane geekovske poezije, The Subways pa naivno-spevni pop rock. Za tandem Babyshambles/Dirty Pretty Things pa itak vemo, da diši po skriti želji vseh fanov otoškega indie rocka: spontani reuinon upravičeno opevanih, a prehitro izgorelih Libertinesov na svojem festivalu of choice. Vmes se seveda skriva še par poslastic za poznavalce, kot so Iron and Wine, Teitur ali pa Blood Red Shoes. Meni za popoln line-up manjkajo le še Okkervil River (in seveda potrdilo, da se ne bo ponovil lanski fiasko odpovedi bendov), a kaj bi jamral: jaz hočem na Frequency! Kdo gre z mano? :)

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Pripravi se na prihod Avstrijcev s Flogging Molly in DKM majicami. Slednji te bodo ponoči budili, ko se bodo drli "let's go Murphys!". :)

Lovro pravi ...

Iron&Wine in pa Dresden dolls. To je skrajno simpatično. Drugo me pa ne prizadane :P

Zoran Pungerčar pravi ...

blah, če primerjam z lineupom od tistega leta ko so igrali broken social scene, mi je tole res res kislo. edino kar me zanima je iron & wine, jose gonzales pa mogoče the roots.

holo pravi ...

@uros1981: hja, lani me je budil folk, ki je po celo noč nabijal System of a Down. Tako da bom fane irskega punka pomoje preživel, ampak hvala za opozorilo ;)

Drugače pa ne vem, kako sem lahko v line-upu spregledal Wombatse.. :/

Aja, pa še to: folk, ne biti tak pitchforkovski! ;P Čeprav se strinjam, da je bil 2 leti nazaj line-up izjemen.

evulja pravi ...

Meni je tudi zelooo všeč line up. Ne bom rekla, da je boljši kot lani, ker letos ne bodo špilali Interpol (na žalost), ampak je pa superkul. Še posebaj me navdušujejo Killersi, Blood red shoes, Iron&Wine, the Wombats, Babyshambles, Maximo park, Dresden dolls, Dirty pretty things in na novo odkriti Black kids. Wooo to je pa že dovolj bendov, da se splača na Frequency, čeprav me vsaj po lanskih izkušnjah odbijajo avstrijski najstniki. Edini normalen človek, ki sem ga tam spoznala je bil Slovak:P.