ponedeljek, 20. oktober 2008

The fabulous mess we're in

Senzacija! Tudi ponedeljkovo jutro zna izjemoma biti prijetno, če ti medicinci dovolijo spati eno uro dlje, potem pa za prvo pesem jutra čisto slučajno spustiš The Magic Position in ugotoviš, da Patrick Wolf poje nekako takole:

So let the people talk
It's Monday morning, walk
Right past the fabulous mess we're in
It's gonna be a beautiful day
So do the bluebirds sing
As I take your hand
And you take my kiss
And I take the world


5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Če mene vprašaš bi se po njemu moral zgledovat Rok Kosmač.. :P

Patrick je kr kul drugače ja.. Najbolj ga owna Wolf Song..

Pa še lušten je ful.. :P

evulja pravi ...

Moja ponedeljkova jutra so pa vedno zakon, HA:P!

Drugače pa lepa pesmica. In ofuj @ Rok Kosmač ^!

Anonimni pravi ...

patrick you are so nom nom njomi. drugače pa odjebite! patrick je moj, my own! my precious! škoda le da ima že moža. smerk ;(

Anonimni pravi ...

oh ja, Magic Position. to plato sem celo kupila. not bad at all. catchy, nice vokal. definitivno je jutro lepse s tem komadom :)
vendar mi je Wind In The Wires vseeno nekako bolj vsec.

Anonimni pravi ...

tudi meni je definitivno Wind In The Wires precej bolj všečen. me pa prav zanima kakšen bo prihajajoči album, mešanica smashing pumpkins in kate bush, si sploh ne predstavljam ... presenečenje i guess