ponedeljek, 9. marec 2009

Staring at the Sun

Vem, da obstaja več pesmi s tem naslovom; tista od U2 je prav prijeten pop štikl, ki so ga na skoraj akustično priredili tudi domači Posodi mi jürja, tista od The Offspring pa je pač naspidiran, a dokaj kul on-the-road pop punk rock. Moj - trenutno - najljubši komad s tem naslovom pa izvajajo TV in the Radio; v rahlo različnih izvedbah ga najdemo na albumu Desperate Youth, Bloodthirsty Babes in na EPju Young Liars. Moram priznati, da temu ni bilo zmeraj tako; novembra lani, ko smo se odpravili na TVotR koncert na Dunaj, pesmi še poznal nisem. Kapitalna napaka omejevanja na zadnja dva albuma njihove diskografije me je tako stala (še malce bolj) izjemnega koncertnega doživetja, ko je zasedba čisto za konec vžgala ritmično zelo straightforward in naspidirano verzijo sicer rahlo zadržane, napete pesmi. Že itak mi je maksimalno dogajalo, pa čeprav sem lahko za komad takrat rekel le: ne, ne, jaz ga nisem od prej poznal. (Ups, pravkar gledam svoj zapis o najljubših lanskih koncertih; ne spomnim se, ampak očitno sem takrat uporabil isto foro, hehe :))
Tukaj je torej live izvedba Staring at the Sun iz leta 2007 v Bostonu.

3 komentarji:

Lovro pravi ...

Gremo junija spet?

bleach nine pravi ...

sej vem, da je typo, ampak napisal si TV in the radio, čeprov vsi vemo, da so na radiu, in ne v njem... mogoče želiš to popravit za prihodnje rodove al pa kej :)

mimgrede: upam, da si se na koncertu ful zašvicu!

holo pravi ...

OMG I fail :O
Bom kar pustil tako; naj prihodnji rodovi vidijo, da nisem nezmotljiv :P

In ja, sem se zašvicu ful, še bolj pa se bom, če jih vidim letos na Benicassimu, kjer bo najbrž še bolj vroče :D