torek, 12. avgust 2008

Kaj bom gledal na Frequencyu?

Idejo sem takorekoč ukradel Evi, vendar se ne morem upreti skušnjavi, da bi delil z vami indie in druge senzacije, nad katerimi se bom naslajal v sledečih dneh na razgretem (upam) salzburgrinškem asfaltu. Frequency, here we come.

ČETRTEK
Blood Red Shoes (premalo poslušal, da bi mi res ratali všeč)
The Wombats (ples, ples, ples)
We Are Scientists (vidim se prvič tuliti na vse grlo)
Dresden Dolls (za katere mi bolj ali manj dol visi :O saj bi šel vmes na Lightspeed Champion, pa se ne bi vrnil pravočasno za...)
Maximo Park (ja, tak hardcore fan sem, da premagajo Black Kids in José Gonzalez/Ladytron)
Flogging Molly (fuck, že vidim pijane, moshpitirajoče množice; mogoče se bom pridružil)
Travis
R.E.M. (ali pa mogoče Digitalism, ne vem še)

PETEK
Chikinki (baje so ful fajn.. kao)
British Sea Power
Teitur/Dirty Pretty Things/IAMX (ena večjih dilem - ne vem še čisto, kako bom to izvedel :))
Blackmail (dokler se ne začnejo...)
The Hives (pa tako sem upal, da bom videl Slut!! No, malo jih mogoče ujamem)
Iron & Wine (čilaut)
Adam Green (zmagovalec :D)

SOBOTA
Get Well Soon
Thrice (do...)
The Subways (Butch Vig jih je fajn spimpal :))
Kaizers Orchestra (in zamujam Alkaline Trio)
Dropkick Murphys (ker nočem izgubiti mesta pred odrom, zamujam še Danka Jonesa in Madsen :/)
Babyshambles (viva la Pete, ki ga za vedno sovražim, če se ne prikaže)
The Killers (grande finale :D)

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Kolikor sem gledal videe, igrajo Dresden Dolls priredbo od Neutral Milk Hotel - Two-Headed Boy. Kar sem poslušal njihov live album, delujejo v živo kar ql.

evulja pravi ...

Vem, da ste vi že na vlaku (I guess). AMpak British sea power so nas prav tako kot Black kids baje zajebali.

Zala pravi ...

povej če so Blood Red Shoes za kej, ker me pričakajo v Lizboni pa sem še neodločena..:)

Mendij pravi ...

azdaj ful sovražiš babyshambles?

holo pravi ...

načeloma bi mogel, ne, če sem napisal? :P pa njihovi komadi so mi še skoz fajn, samo Pete je res še enkrat dokazal, da je najbolj nezanesljiv kreten med glasbeniki trenutno :/ še dobro, da se je (baje) lahko par dni kasneje prikazal na szigetu.