nedelja, 3. avgust 2008

On an island in the sun

15 dni. Dvakrat prazen iPod. Preveč remiksov, premalo romantike. Rihanna in Mika. Komercialni house na pomolu, vrstni red znamo na pamet. Let me think about it. Sredi noči svetimo; šta bi dao, da sam neonska reklama. Debilni ples, vsak večer znova. Za presek enkrat tedensko hrvaško-bosanski rokenrol. Kap po kap, kiša sprema se, cele štiri dni, se mi zdi. Pa na tričetrt hrvaške karaoke, Break on Through in Dani California. Vsaj RHCP k sreči vsak pozna, tudi Nizozemci, ki pod tušem ne pójejo, temveč prinesejo s sabo kar radio in poskrbijo za najboljši Zephyr Song ever. Megleni kitarski sešni, vse dokler se ne vprašaš: ja kaj ti bo pa pesmarica, če ti je vročina rasturala kitaro? 40 stopinj na soncu. The drugs don't work in pivo je mleko. Lepo in grdo pijani, od viskija, sonca, vetra, morja in pice. Anna Molly in naspidiran giro po mestu, no ja, po tisti eni vozni ulici.

15 dni. Tako prazen, da noben komad ne pošlje več mravljincev po hrbtu. Razen Island in the Sun med vožnjo proti zahajajočemu soncu, slan zrak dihajoč, neizogibno trajektu naproti.


3 komentarji:

Lovro pravi ...

WB. Aja - pa avstrijska avantura ni uspela. Mi je kr žal. Aja2 - kdaj prvič na trnfest?

holo pravi ...

ad Aja) Škoda. Zgleda da tudi meni letos ne bo uspelo videti SLut, ker se mi na FQ pokrivajo s Hivesi. O bed.

ad Aja2) Ne vem, ni glih nekega programa.. V petek na In-Sane? :D

Lovro pravi ...

Soboto js pomoje. Dežurni krivci.