Zdaj, ko sem po dveh tednih končno spet prišel do poštenega računalnika, kjer mi knjižnična ali sorodna javnost ne diha za ovratnik med brskanjem po netu, obljubim, da bom samo še enkrat zatežil z aktualnim izdelkom C. Obersta, nato pa počakal, da fant ustvari kaj novega :)
In tako najprej: koncert v Zagrebu je bil bolj Mystic Valley Band kot Conor Oberst. Očitno gre res za projekt, ki bi naj vsaj v živo deloval kot polnovredna skupina - kar postavlja pod vprašaj, zakaj je potem album naslovljen in zastavljen tako "solo". Verjetno, ker je Oberst avtor komadov - a večina članov zasedbe (Nik Freitas, Jason Boesle, Taylor Hollingsworth, Macey Taylor) je kljub temu prišla do besede; le Nate Walcott se je obdržal tih za svojimi klaviaturami. Ker je bend zaradi okvare avtobusa zamujal, se je Zagrebu oddolžil tako, da so zaigrali predskupino kar sami sebi - vsak izmed štirih piscev pesmi je tako predstavil dve pesmi svojih siceršnjih skupin. V primeru Obersta je to seveda prineslo nepričakovano navdušenje vsem tr00 Bright Eyes fanom v dvorani (in po pravici povedano, kdo je pa prišel prav zato, ker mu je album Conor Oberst tako zelo všeč??), saj smo bili deležni dveh najbolj zlomljeno lepih trenutkov njihovega najboljšega albuma - First Day of My Life in Lua. Pesmi je °lUKA.V lepo dokumentiral in objavil; vse skupaj spremlja Walcott na svoji Trompete des Todes. Tudi prispevki ostalih kandidatov so bili všečni, pri čemer sta Boesel in Freitas zvenela bolj klasično songwritersko in prepričala tudi s prijetnimi glasovi, Hollinswort pa je deloval bolj kot kak Dylan na par bpm hitreje - in rahlo sitno.
Sam osrednji nastop z akterji, ki smo jih do tedaj že dodobra spoznali, je izpadel presenetljivo glasno in prijetno dinamično. Oberst se je gibal nekje na transverzali od igrivega do odsotnega, odvisno od komada in situacije, in niti ni izpadel preveč pijan - čeprav se je malo izživljal z rokerskimi pozicami ala skakanje po bas bobnu in orglah ter nakazovanjem besedil svojih pesmi (can you get this tube out of my arm?). Pri tem je znal celo prekiniti igranje kitare, kar se sicer še poznalo ni, pri tako netipično poudarjeno kitarskem zvoku (3 kitare plus bas!). Publika je bila rahlo statična, a večino časa rahlo zamaknjeno nasmejana, ko je bend streljal svoje na žalost manj brezčasne folkrock rakete, pa ko je Oberst nalašč pel mimo čudovitih melodij iz Lenders in the Temple. Smo pa dobili Dylana (Corrina, Corrina) in veliko kvalitenih B-sajdov, tudi z Boeselom, Freitasom in celo Taylorjem na vokalih. Slednjega je prekinil Oberst, ki se je primajal na oder z velikim kozarcem neidentificirane rdeče pijače in malo piksno Ožujskega. Proti koncu smo se na Hospital uspeli celo res razgibati, glasilke pa so itak ves čas trpele na račun spet citiranja vrednih tekstov. Ko je Oberst za konec razglasil "Zagreb, I really like you" in sedel za klaviature, so srca za trenutek že zastala v upu na Lover I Don't Have to Love - a to bi bil preveč popoln zaključek dolge in kvalitetne noči z druščino iz Nebraske. Še kdaj - takrat, upam, z Bright Eyes repertoarjem in najmanj tako intenzivno.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
1 komentar:
Pozabil si še na tale biser !!!:)))). Nanj sem se spomnil naslednji dan ob gledanju Seinfelda, ko je Costanza kar bleknil tale uvod. Podobne zadeve se mi zadnje čase vse pogosteje dogajajo .. weird. Kje je v vsej tej zgodbi PODPIS!! ;DD
Objavite komentar