sobota, 22. marec 2008

Dance, dance

Jes! Bila mi je dodeljena čast, da bom v sredo na kolegovi rojstnodnevni žurki igral wannabe DJ-a, bolje rečeno, skrbel za playlisto. Druščina mi je to vlogo dodelila verjetno zato, ker se mi edinemu dejansko da ubadati s čim takim, kot je priprava liste komadov, ki bi se lahko vrteli :) Ta je (seveda!) že pripravljena; obljubil sem, da bo plesno in po (bolj ali manj) okusu množice, pa vendar si ne morem kaj, da ne bi med party klasike tipa Chuck Berry, Hendrix ali (joj) Billy Idol in rock hite zadnjih nekaj let (The Hives, The Killers, The Strokes) uvrstil še par izjemno obskurnih domislic.
Tako sem se praktično že odločil, da bodo (obvezno!) laufali:

Justice - D.A.N.C.E. - house hit lanskega leta, ki sem ga jaz seveda odkril šele v "best of" listah ob koncu 2007, zato moje navdušenje nad njim še traja;
Haddaway - What Is Love? - grozota devetdesetih, nad katero je marsikdo najbrž navdušen zaradi tega posnetka; recimo, da takšne vrste plesa komad ne bo izzval :)
Maximo Park - Like I Love You - o ja, britanski new wave of new wave priredi Justina Timberlakea;
Franz Ferdinand - The Fallen (ruined by Justice) - ker je tako čudovito razstavljen, suh in hektičen;
Rihanna & Klaxons - Umbrella - če mi le uspe najti kakšno dovolj hi-fi verzijo;
The Kills - Cheap and Cheerful - refren leta (trenutno seveda :));
Joy Division - karkoli - ker brez Joy Division pač ne gre;
Deichkind - Remmidemmi (Yippie Yippie Yeah) - hit nemških kvazi indie plesišč; najkasneje za tega me bodo linčali.

Ima kdo še kakšno idejo? :)

2 komentarja:

evridika pravi ...

in, kakšni so bli odzivi? :)

holo pravi ...

splošno pozitivni, ker je bilo vključenega tudi ogromno res plesnega materiala :) baje sem večino prijetno presenetil, ker mi je v čast :) so bli pa nekateri "true rockerji" tudi ogorčeni nad količino elektronike :P