torek, 23. december 2008

Sellout, he cried

Da svoje komade glasbeniki radi prodajo za uporabo v reklamah bolj ali manj znanih blagovnih znamk, že vemo. Vprašanje, ali s tem "prodajo" tudi sebe - a nekatere slišimo znova in znova podlagati pisane podobe z ekrana, spet kdo pa kljub mainstreamovski kompatibilnosti trdno vztraja pri nedotakljivosti svoje glasbe s strani kapitalističnega stroja.
Nisem si mislil, da denarci lahko premamijo tudi ene naših najljubših njujorčanov - dokler nisem danes prvič ugledal te bojda že mesece stare reklame. Ah, morda so pa le veliki privrženci dišave Emporio Armani. Bom vprašal, če jih še kdaj srečam.

4 komentarji:

bleach nine pravi ...

če jih še kdaj srečaš, jih lahko povohaš pa hitr izveš ;)

o kapitalističnem stroju pa se da pogovarjat. tkole striktno gledano, te je kapitalistični stroj ujel že takrat, ko začneš prodajat svoje cd-je za denar in zaračunavat za obisk svojih koncertov. pa tega marsikomu vseeno ne zamerimo toliko, kajne? :)

holo pravi ...

uh, v bistvu imaš prav :O
hmm, tega jim ne zamerimo zato, ker morajo preživeti, in žive jih rabimo, če hočemo od njih še več kvalitetne glasbe :D
čisto drugo vprašanje pa je, koliko je previsoka cena za koncertno karto (khm*coldplay*khm). pa zakaj so neizrekljive turbo gnusobe na gospodarskem razstavišču po več kot 20 evrov, za Portugal. the Man (12 evrov) pa se moramo voziti v Graz. rade volje bi plačal 20 na Metelkovi :D upam, da nisem edini.
CDji pa so itak drastično predragi za to, kaj dobiš in na koncu držiš v roki. trik je morda narediti res dobro, izvirno ovojnino - ali pa go vinyl :D

bleach nine pravi ...

ja, glede kart zihr nisi edini, vprašanje pa je, če nas je dovolj, da se organizatorjem splača take koncerte k nam pripeljat. očitno zaenkrat še ne ali pa še niso našli te tržne niše.

in pa: totalno sem za vinyl. fotrove plošče jimija hendrixa in beatlov po 30 letih zvenijo samo še bolš, medtem ko je en kup mojih cd-jev že zdej neuporabnih. še za podstavk za pivo niso več.

Anonimni pravi ...

Hm, Interpol kot part of big label .. samo vprašanje časa je bilo.

Sicer pa so danes reklame, nanizanke ecc. dobičkonosen posel, vsaj za avtorje, ki ne uživajo kakega posebnega statusa, s tem pa si tudi povečajo možnosti razširitve poslušalstva, več koncertnih obiskov ecc. Dobra reklama torej :P.

Kaj pa vem, morda smo lahko srečni, da nas dnevno ne posiljujejo z big label živinami, po drugi strani pa .. kako bi Killersi zveneli v reklami, prodano?