ponedeljek, 21. april 2008

16 miles to the promised land

Očitno imam res talent za začenjanje gledanja TV serij takrat, ko so zunaj že (vsaj) 3 sezone. Tako se mi je zgodilo s Houseom, pa nazadnje včeraj, ko sem zloadal prvo sezono Weeds in zmotno (zunaj so že od 2005!) mislil, da gre za sorazmerno svežo zadevo.

No ja, o vsebini tukaj ne bi (čeprav si itak nisem mogel pomagati in sem naenkrat pogledal prve tri epizode), me je pa že konec čisto prvega dela s komadom With Arms Outstreched spomnil na odličen album The Execution of All Things zasedbe Rilo Kiley. Gre za bend, zbran okrog dveh bivših child actors; Jenny Lewis in Blake Sennett sta tandem piscev glasbe (in, za vse ljubitelje trača, bivši parček), ki si delita tudi mikrofon, ob čemer slednji poje lead le na dveh komadih albuma. K sreči, saj mi gre njegov glas sorazmerno na živce; svoje bolj v folk usmerjene tendence je kasneje umaknil iz Rilo Kiley in jih izživel v projektu The Elected. V vseh ostalih pesmih z že leta 2002 izdanega albuma očarljiva gospodična Lewis pripoveduje o sebi, o svojem otroštvu in sedanjosti. Poenostavljeno povedano od nje izvemo, da ni imela sreče s fanti, da ji je otroška igralska slava šla pošteno na živce ter da samopodoba ne narašča eksponentno z lepim izgledom. Pa kljub temu: Lewisova to tako poetično in avtentično zapakira v svoje s popom prevetrene komade, da ji je takoj verjeti - obenem pa bi jo vsak za tolažbo takoj povabil domov na čaj in piškote, in to kljub temu, da poje o svojem neizmernem nezaupanju vase, pa o "all of the good that won't come out of me / and all the stupid lies I hide behind."

Boljši kot daljnega leta 2002 Rilo Kiley niso bili nikoli; morda je imela prste vmes tudi non plus ultra folkpop založba Saddle Creek iz Omahe, ki je album izdala in ki nam (tudi) sicer prinaša skoraj pesniško navdahnjene heroje, kot so Bright Eyes, Two Gallants in Cursive.

Pa še verjetno moj najljubši komad, Pull Me in Tighter (ki pa ga doslej žal ni najti na nobeni uradni plošči skupine):

2 komentarja:

Lovro pravi ...

Btw - uvodni komad Little boxes pri Weeds v 2. in 3. sezoni je vedno od drugega izvajalca, kar je noro. Že itak je zakon, potem je pa še kup raznolikih priredb.
Btw2, čekiraj Flight of the conchords, če še nisi, ker ti bo pomoje ful gledljivo ;)

holo pravi ...

Saj res, tebi se itak moram zahvaliti sploh za priporočilo Weeds :)
Flight of the Conchords čisto mimogrede poznam par komadov, serije pa še nisem gledal. Čaka že kake pol leta v torrentu, da pride na vrsto :P Ampak kar sem videl, je za crkniti :D