ponedeljek, 14. april 2008

Indie (russian) army now

Po govoricah, ki so krožile, in ambiguous internetni strani, ki se je pojavila pred časom (in več vprašanj postavila kot nanje odgovorila), je bilo pričakovati veliko: elektroniko, avantgardo, orkestralnost. Danes je končno izšel debitantski singl benda The Last Shadow Puppets, kvazi novincev, ki jih sestavljata stara znanca: Arctic Monkeys in The Rascals frontmana Alex Turner in Miles Kane. Ako bi živel v Veliki Britaniji, bi že veselo marširal s kakega Virgin Megastore-a z za đabe kupljeno vinilko The Age of the Understatement v plastični vrečki, tako pa sem se pač moral zadovoljiti z iTunes store ripom iz neta. Nima veze; vsebina je ista, le music nerd faktor pač trpi.

Pa gremo k ponujeni glasbi: ne morem se znebiti občutka, da je komad The Age of the Understatement le brianstormovska dramatika, predstavljena s sredstvi, ki si jih fanta zdaj že pač lahko privoščita: Owen Pallett Conducting the 22-piece London Metropolitan Orchestra, na primer. Songwriting je popolnoma monkeyevski, kar ni nujno slabo, saj mi je komad že ostal v ušesu, pa tudi substance ima dovolj, da se bo tam še nekaj časa obdržal. Le pričakoval sem bolj dramatičen odmik od siceršnjega ustvarjanja dvojice.

B-sajdi so OK. No ja, Two Hearts in Two Weeks sicer podoživi najslabše momente drugega Arctic Monkeys albuma (ki je meni sicer izjemno všečen, tisti, ki pa jim ni, pa tudi tega projekta ne bodo marali), sta pa prepričljiva ostala dva, ki sta me navdušila in za katera sem zdaj izvedel, da gre žal za priredbi. Wondrous Place je čista naivna 60s orgelska pop romantika, ki sledi smeri, nakazani, ko so opičnjaki priredili Baby I'm Yours, Bowiejev In the Heat of the Morning pa se je nemudoma znašel na mojem "miksu za poletje 2008".

Za konec pa še video, v katerem sta protagonista seveda neizmerno stajliš in se gresta kvazi pomenljivost na ruskih tankih in dramatiko z vojaškim zborčkom. Upajmo, da jima slava ni stopila v glavo in da je izbor singla pač najbolj pop komad istoimenskega albuma, ki na police prihaja že v petek. Obetam si veliko.

7 komentarjev:

Lovro pravi ...

Mah ne vem. Sej ne, da ni za poslušat, ampak nič tako posebnega se mi ne zdi ta singl... bom videl, ko bom sprobal cel album...

Anonimni pravi ...

Owen Pallet you say?

I'll go check..

Jotaeater pravi ...

hvala za tole! poznam komad, nisem pa vedu kdo izvaja. mladca razturata, komaj čakam album!

Anonimni pravi ...

Mene precej spominja na tole.

Srčno upam, da je album boljši :)

Jotaeater pravi ...

ja, lahko bi imenovala Arctic Muse :)

holo pravi ...

Album je že na netu. Ček it aut.

Anonimni pravi ...

Meni je to album leta.