torek, 8. april 2008

20,000 komadov

Holy fuck. Vsake toliko se spravim metat na novo *ahem*zloadano*ahem* glasbo v velecenjene iTunes. Tako nič hudega sluteč tudi danes; pravkar pa sem opazil, da sem dodal natanko dvajset tisoč in prvi (!) komad. Nazadnje: Pocket Revolution belgijskih dEUS. Pred tem: prvenec dua indie novincev Blood Red Shoes. Še pred tem: Apparat, ki ni ne techno ne indie elektronika, temveč se temu baje reče intelligent dance music. Meni je prav.

No, preden zaidem s poti: pod črto to pomeni 116,86 GB glasbe, iTunes poroča o 53:10:21:40 total time (ja, tista prva številka so dnevi :o). Vglavnem: overkill, ne, über-overkill. Če zdaj torej pričnem poslušati pri a-ha, bi čez slaba dva meseca končal pri !!!, brez spanca, brez pavze, brez popuščanja - pa seveda brez dodatka odličnih novih albumov, ki bodo v tem času izšli, kakor tudi brez novih legendarnih žanrskih mejnikov, brez katerih pač ne gre, pa v kolekciji še manjkajo. In ja, manjka mi še vse od Hüsker Dü, imam pa solo album Boba Moulda (od kdaj? zakaj?). Imam vse tri Hendrixove studijske albume, ne pa tudi Live at Woodstock. Imam vsak obstoječ singl Bright Eyes in Arctic Monkeys, pa šele pol diskografije Nicka Cavea. Kompletni Sonic Youth čakajo, da se jih kdo usmili.
Ironija situacije? Ko odprem iTunes, ne vem, kaj naj poslušam. Še posebej žalostno pa je, da ob vseh teh možnostih redkokatero stvar res poslušam s srcem, tako, da mi jo uspe tudi vzljubiti (na srečo v zadnjih mesecih: The Weakerthans, The National in novi album Killsov).

Vglavnem: (glasbeno) ne vem, kje se me glava drži. Tu mač.

Gremo naprej; Aphex Twin diskografija se ne bo sama dodala v iTunes.

3 komentarji:

Unknown pravi ...

Huh, I can feel your pain :) sem mela podobno situacijo, pred letom dni pa se mi je več kot polovica muske zbrisala in zdej bol previdno & pametno lovdam.. Trenutno sm nekje pri 12k komadov, ampak se mi še velikrat zgodi da ko odprem Winamp nevem kaj bi poslušala :D

Lp, short.

Zala pravi ...

men se v desnem spodnjem kotu ekrana zaradi muske skoz pojavlja opozorilo "low disk space" :S nasičenost muske, poslušanje skoz in povsod, ponavadi pa kot ozadje ob delu, zamegli njeno dojemanje. Pa to mrzlično iskanje za novimi izvajalci je tut stvar v kateri se zgubiš in obupaš, ker ni konca in kraja:)
kvaliteta pred kvantiteto (poslušanja)!:P

Jotaeater pravi ...

uf! jest sem pa pri 100,72 GB in 50,2 dneh in na rač. skoraj nič ne poslušam, car is my play maschine :)